Допомога подорожуючим за кордон

Якщо під час подорожі за кордон, з Вами трапився нещасний випадок, перш ніж прийняти будь-які заходи, пов’язані з організацією та оплатою медичних та інших послуг, Ви зобов’язані протягом 24 годин зв’язатися з Асистуючою компанією за номером телефону +38 (044) 239-88-00 і повідомити їм таку інформацію:

  • назву страхової компанії;
  • дату перетину кордону;
  • номер Договору страхування і термін його дії;
  • проблему, що виникла, і характер необхідної допомоги;
  • ім’я Застрахованої особи;
  • адресу місцезнаходження Застрахованої особи, контактний телефон;
  • розмір страхової суми і Програму страхування.

Асистуюча компанія “Коріс Україна”:

вул. Димитрова 5, корп. 10-А, 03150, Київ, Україна
Тел.: +38 (044) 239-88-00, Факс: +38 (044) 239-88-01
e-mail: coris@coris.ua

www.coris.ua


Якщо з якихось об’єктивних причин Ви не мали можливості зв’язатися з Сервісної компанією і оплатили своє лікування самостійно, то для отримання відшкодування за понесені витрати Вам необхідно протягом 10 діб з моменту повернення в Україну звернутися в наше Управління врегулювання збитків і подати оригінали наступних документів :
  • заяву на відшкодування понесених витрат, в якій викладено обставини страхового випадку;
  • Договір страхування;
  • довідку з медичного закладу (на офіційному бланку установи з відповідним штампом або печаткою), де зазначено: прізвище та ім’я пацієнта, дату звернення за медичною допомогою, заключний діагноз, тривалість лікування, перелік наданих послуг, їх вартість, перелік призначених медикаментів, загальна сума медичних витрат;
  • рецепт на придбання медикаментів, відповідно до даним захворюванням, підтверджений штампом аптеки і зазначеною вартістю кожного препарату;
  • документи, що підтверджують факт оплати за лікування, медикаменти (штамп про оплату, касовий чек, банківська квитанція із зазначеною сумою на переказ і т.д.). Обов’язково вимагайте у лікаря медичний висновок з діагнозом, написаним розбірливо латинською або англійською мовою.

Зверніть увагу! Безкоштовною для Вас буде тільки та медична допомога, яка організована Сервісної компанією або узгоджена з нею. Якщо Ви не звернетеся в Сервісну або Страхову компанію в зазначені терміни, Вам можуть відмовити у відшкодуванні витрат за лікування.


Зворотній зв'язок

Потрібне страхування?

Подзвоніть нам
(044) 200-87-82,
(044) 200-87-83

Потрібна допомога?

Телефонуйте до Ассистанс

Необхідно подати документи на виплату?

Приїжджайте до нас