Дорожньо-транспортна пригода

У випадку Вашої причетності до дорожньо-транспортної пригоди Вам необхідно:

1) включити аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки;

2) зберігати транспортні засоби та їх місцезнаходження в тому вигляді, у якому вони знаходились після ДТП;

3) вжити всіх необхідних заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим;

4) вжити всіх можливих заходів для зменшення розмірів збитку;

5) зв’язатися з Асистуючою компанією за цілодобовим номером телефону (044) 364-00-00 0800-759-007 і повідомити Координатору такі Ваші дані:

  • прізвище та ім’я;
  • контактний телефон;
  • номер договору страхування;
  • державний номер транспортного засобу;
  • причини дорожньо-транспортної пригоди.

Страхувальник (водій) зобов’язаний діяти згідно з рекомендаціями Координатора Асистуючої компанії Страховика (страхової компанії) для оформлення ДТП та документів, необхідних для отримання страхового відшкодування.

Ваші дії в разі відсутності можливості зв’язатися з Асистуючою компанією Страховика:

  1. Викликати працівників ДАІ і, у разі необхідності, швидку та пожежну допомогу.

З мобільного зателефонуйте за номерами:

  • пожежна – 101;
  • міліція – 102;
  • швидка допомога – 103;
  • інформаційна підтримка мобільного – 112.

2. Не слід на місці ДТП:

  • визнавати свою провину – це встановить суд;
  • брати на себе зобов’язання з відшкодування збитків у результаті ДТП без письмової згоди Страхової компанії;
  • якщо зазначені Вами поправки не внесені до протоколу або Ви не згодні з обставинами, замірами та іншими даними, внесеними співробітниками ДАІ до протоколу, Ви маєте право письмово зафіксувати свою незгоду з тим чи іншим положенням або пунктом протоколу.
  1. Якщо є можливість, сфотографуйте місце події, схему ДТП, розташування транспортних засобів-учасників пригоди, їх пошкодження.
  2. Запишіть контактну інформацію свідків, осіб, які можуть бути визнані винними в заподіянні шкоди вашому ТЗ, та інших учасників ДТП, а саме: державні номери ТЗ, ПІП, адреси проживання, контактні телефони.
  3. При неможливості самостійного руху ТЗ, викличте евакуатор і візьміть квитанцію за його послуги.
  4. Не проводьте відновлювальний ремонт ТЗ без узгодження зі страховою компанією.
  5. Письмово повідомте про подію страхову компанію (не пізніше, ніж за три робочих дні з моменту ДТП). Перевищення зазначеного терміну є допустимим у випадках, коли Страхувальник (водій) не мав фізичної можливості своєчасно направити письмове повідомлення про подію з поважних причин, а саме: травми після ДТП, коли Страхувальник (водій) не в змозі пересуватися самостійно, перебування його тривалий час без свідомості, що підтверджується медичною довідкою.

При письмовому зверненні у страхову компанію при собі необхідно мати:

  • договір страхування;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • посвідчення водія;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ;
  • документи, які підтверджують право розпоряджатися ТЗ (якщо такі є).

Зворотній зв'язок

Потрібне страхування?

Подзвоніть нам
(044) 200-87-82,
(044) 200-87-83

Потрібна допомога?

Телефонуйте до Ассистанс

Необхідно подати документи на виплату?

Приїжджайте до нас